loading...
انجمن علمی علوم اجتماعی
انجمن علوم اجتماعی بازدید : 17 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

دانشجویان پیام نور خارج از سقف مجاز انتخاب واحد نکنند. دروس اضافی حذف خواهد شد. به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم سال ۹۳-۹۲ پیام نور تا ۱۴ بهمن تمدید شد.دانشجویان پیام نور تا تاریخ اعلام شده می توانند نسبت به انتخاب واحد و یا تغییر واحدهای خود اقدام کنند.همچنین حذف و اضافه از ۲۶ بهمن تا ۵ اسفند خواهد بود. باتوجه به اینکه برخی نمرات در روزهای قبلی اعلام و یا تایید نشده بود ممکن است دانشجویان خارج از سقف انتخاب واحد کرده باشند پس بهتر است با مراجعه به سیستم گلستان انتخاب واحد خود را بررسی کنید.دانشگاه پیام نور نیز اطلاعیه در صفحه اول سیستم گلستان به همین منظور اینگونه صادر کرده است :

" كليه دانشجويان موظف به رعايت سقف مجاز انتخاب واحد، بر اساس معدل نيمسال قبل خود مي باشد لذا عواقب ناشي از عدم توجه به خطاي "حداكثر سقف واحد رعايت نشده است" در منوي ثبت نام بر عهده خود دانشجو مي باشد.
حداكثر واحد قابل اخذ در مقطع  كارشناسي و كارشناسي ناپيوسته به شرح زير ميباشد:
معدل كمتر از 12 حداكثر واحد قابل اخذ 14 واحد - معدل بالاتر از 12 حداكثر واحد قابل اخذ 20 واحد - معدل بالاتر از 17 حداكثر واحد قابل اخذ  24 واحد"
 همچنین لازم به ذکر است لیست منابع نیمسال دوم و لیست ارائه دروس جدید برای ترم بهمن اعلام شده است که دانشجویان ملزم به رعایت پیش نیازها براساس لیست ارائه دروس جدید می باشند ملاک رعایت پیش نیازها آخرین لیست ارائه دروس می باشد و سیستم گلستان ملاک نیست.

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 21 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (2)

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت دانشجویان عزیز و گرامی.

سایت انجمن علمی علوم اجتماعی آران و بیدگل به پیشنهاد یکی از دوستانم ، در شهریور ماه امسال راه اندازی شده و هنوز اون طور که باید و شاید مورد استقبال دانشجویان قرار نگرفته. یکی از دلایل اصلی اون ، عدم آگاهی دوستان از وجود چنین سایتی برای رشته علوم اجتماعیه. انجمن علمی رشته ی خودمون هم که بنا به دلایلی کله پا شده و هیچ کس تصمیمی بر فعالیت اون تو دانشگاه نداره ، برای همین هیچ خبری از انجمن در سایت نمیزارم چون نداریم که بزاریم. امیدوارم که فکر و راه چاره ای برای تشکیل مجدد انجمن و ادامه فعالیت مثبت و مفید اون بشه. اما این سایت ، با هزینه شخصی بنده حقیر تاسیس شده و داره فعالیت میکنه. که بدبختانه بدلیل اختلافات در انجمن ، کسی حاضر نمیشه که مطلبی در سایت بزاره و تا به حال دو نفر از دوستان عزیز به سایت خرده گرفته اند که چرا مطالب سایت اینجوریه؟ خب من چیکار کنم وقتی هیچ کس حاضر به فعالیت و همکاری نیست؟ اگه شما تمایل دارید که مطالب مفید در سایت انتشار بدید خیلی ممنون میشم. فقط اطلاع بهم اطلاع بدید. اگه ایده ی جالبی برای تشکیل مجدد انجمن هم دارید که خیلی خوب میشه.

خدانگهدار شما.

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 16 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

همانطور که اطلاع دارید کشور عزیزمان دارای چند قلاده یوزپلنگ ایرانی است که با بی توجهی مردم و مسئولین ، احتمالا تا سال آینده نسل این گونه ی کمیاب منقرض میشود و خیال همه از بابت یوزپلنگ راحت میشود. به دلیل اینکه ایران دارای این حیوان زیبا و سریع است مسولین محیط زیست و فدراسیون فوتبال با همکاری فیفا تصمیم گرفتند تا تصویر آن را روی پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 در برزیل حک کنند. هرچند که با این کار آبروی یوزپلینگ ایرانی هم ریخته میشود با این سبک بازی بازیکنان پولی ببخشید باتعصب کشورمان. اینم نماد یوزپلینگ ایرانی در دو پیراهن سفید و قرمز.



انجمن علوم اجتماعی بازدید : 6 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل "ای بی نیوز" ، دکتر رضا رمضانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل با اعلام این خبر افزود : این طرح به منظور به اجرایی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با طرح حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و مهیا نمودن فضایی آرام برای تحصیل دانشجویان برگزار می گردد  .
وی افزود : در این مصوبه مصادیق پوشش مجاز و غیر مجاز برای دانشجویان مشخص شده و حتی نوع برخورد با دانشجویان متخلف نیز تعیین شده است .
دکتر رضا رمضانی گفت : در همین راستا کمیته عفاف و حجاب در دانشگاه تشکیل شده که برنامه ریزی جهت اجرای طرح را بر عهده خواهد داشت .
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل گفت : رئیس مرکز ، مدیر فرهنگی ، مسئول حراست ، یک نفر از اعضای هیات علمی ، دو نفر از اساتید مدعو ، نماینده کارکنان ، دو نفر از نمایندگان انجمن ها و تشکل های دانشجویی ، یک نفر کارشناس عفاف و حجاب و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یا امام جماعت از اعضای این کمیته می باشند .
ایشان ضمن درخواست همکاری از همه دانشجویان ، کارکنان و اساتید اعلام کرد : کمیته عفاف و حجای دانشگاه ، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده همه عزیزان می باشد و پیشاپیش از همه عزیزانی که در اجرای این طرح با دانشگاه همکاری می نمایند تشکر و قدردانی می نماید .
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای ارائه این طرح به سایر مراکز آموزش عالی خاطر نشان کرد : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گامی در جهت اسلامی شدن دانشگاه برداریم و دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل را از لحاظ پوشش  و حجاب ، به عنوان دانشگاهی نمونه در سطح  استان  معرفی نماییم .

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 17 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

برای شما دانشجویان عزیز برنامه کلاسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری و برنامه ریزی رو آماده دریافت قرار دادم. این برنامه کلاسی ویژه نیمسال دوم 92-93 از دانشگاه پیام نور آران و بیدگل طراحی شده.


فرمت : PDF

حجم : 104 کیلو بایت

دانلود : دانلود برنامه ریزی کلاسی علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری




فرمت : PDF

حجم : 92.8 کیلو بایت

دانلود : دانلود برنامه ریزی کلاسی علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی

تعداد صفحات : 9

درباره ما
به سایت رسمی انـجمـن علمـی عـلـوم اجـتـماعــی دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل خوش آمدید. چنانچه تمایل به نویسندگی در سایت را دارید حتما از بخش ارتباط با ما اعلام کنید. راستی در نظر سنجی سایت هم شرکت کنید. سپاسگزایم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    علاقه مند به برگزاری کدام یک از برنامه های زیر توسط انجمن علمی علوم اجتماعی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 5,174
  • کدهای اختصاصی