loading...
انجمن علمی علوم اجتماعی
انجمن علوم اجتماعی بازدید : 18 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش فرهنگ نیوز، رسانه ملی از دید مردم جایگاهی ویژه دارد. همچنانکه برنامه ها و مطالب آموزشی آن نقش بسزایی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی دارد. در این میان برنامه های تبلیغاتی سازمان صدا و سیما از دید مردم، حائز اهمیت است. تا جائیکه مردم به اعتبار این تبلیغات مهر تایید به آن زده و از جستجوی کیفی محصول صرف نظر می کنند. جدای از بحث کیفیت ، مردم این انتظار را دارند که صدا وسیما از ارگانهایی مثل وزارت بازرگانی و وزارت بهداشت درباره مجوز محصول استعلام شود. اما آیا واقعا اینگونه است؟

متأسفانه باید گفت صدا وسیما از این حداقل ها هم چشم پوشی می کند و تمام تبلیغات سازمانی بدون نظارت پخش می شود. حجت ما بر این ادعا تبلیغاتی است که قارچ گونه در حال رشد است کرم و محصولات حلزون یکی از این گروه کالاها بود که بعد از مدتها پخش شبانه روزی از طریق صدا وسیما کاشف به عمل آمد که مجوز وزارت بهداشت هم ندارد. با این حساب می توان این نتیجه گیری را انجام داد که آنچه برای صدا و سیما مهم است کسب درآمد به هر قیمتی است. حتی اگر سرمایه مردم در این راه از بین برود. بقیه را در ادامه مطلب بخوانید.

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 17 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)


دانشجویان محترم جهت دریافت سپهر کارت خود به امور مالی مراجعه نمایند و جهت تکمیل اطلاعات حساب خود لازم است بعد از دریافت کارت و رمز مربوطه با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه و تصویر آن به نزدیکترین شعبه بانک صادرات ایران مراجعه و در صورت بروز هرگونه سوال و مشکلی به همکاران شعبه یادآوری نمایند که بخشنامه شماره 25 مورخه 92/05/30 حاوی دستور العمل کامل و لازم در این موارد می باشد.

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 19 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)


خوب چه طوری انتظار داریم جوون نسل سومی با این اوصاف حضرت زهرا (س) رو بشناسه...اونوقتم سرکوبشون میکنیم که شماها دم از اسلام نبردید مگه نباید یکی اسلام رو واسه اینا تعریف کنه ....بهشون بگه باورشون بشه نه واسشون شعار بدید......


منبع : وبلاگ بی حجابی

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 22 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل امکان جدیدی می باشد که از امروز در سیستم گلستان پیام نور فراهم شد. از این پس دانشجویان پیام نور می توانند بدون مراجعه به دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری و از طریق سیستم گلستان نسبت به ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل خود برای ادارات مختلف اقدام کنند. دانشجویان پیام نور با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> "در خواست گواهی اشتغال به تحصیل و شهریه" از این امکان جدید استفاده کنند.در این پس از آنکه دانشجو در سیستم درخواست خود را ثبت کرد کارشناس مربوطه آن را بررسی می کند و در صورت تایید نسبت به صدور گواهی اقدام می کند.تایید شدن و یا نشدن درخواست ها در سیستم گلستان در همان منو درخواست گواهی مشخص میشود و در صورتی که درخواستی توسط کارشناسی رد شود علت آن در سیستم گلستان به دانشجو اعلام می شود.

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 16 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)


روز دانشجو ، روز در هم آمیختن تقوا و ورع با علم و دانش اندوزی

بر شما دانشجوی با ایمان مسلمان گرامی باد . . .


صفایی ندارد ارسطو شدن

خوشا پر کشیدن پرستو شدن

تو که پر نداری پرستو شوی

بنشین درس بخون تا ارسطو شوی!

روز دانشجو بر ارسطو های آینده ایران مبارک


ترم زندگیتون بی مشروطی

لحظه هاتون همیشه پاس

سایه حذف از زندگیتون به دور

معدل شادیتون 20 باد

روز شما ، روز دانشجو مبارک


کلاس نه گذاشتنیه نه داشتنی و نه رفتنی

کلاس پیچوندنیه :))

به افتخار همه دانشجوها !


فرا رسیدن روز دانشجو بر مجاهدان سنگرهای دانش و بینش

دانشجویان باایمان و حقیقت جوی ایران اسلامی گرامی باد . . .


روز قلم های تیز، روز فکر های خلاق

روز اندیشه های نو، روز تو، روز دانشجو مبارک . . .


بر در دانشکده ای رفتم دوش

دیدم دوهزار لیسانسه ی کوزه به دوش

هر یک به زبان حال با من گفتند

این کوزه بگیر و مدرکت بنداز توش !


بقیه پیامک ها را در ادامه مطلب بخوانید.

انجمن علوم اجتماعی بازدید : 20 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)


سپاس و ستايش دانشگاه پیام نور را كه تركش موجب بی مدركی است و به كلاس اندرش مزيد در به دری ، هر ترمی كه آغاز می شود موجب پرداخت زر است و چون به پايان رسد مايه ضرر ، پس در هر سالی دو ترم موجود و بر هر ترمی شهريه ای واجب . ابر و باد و مه و خورشيد و فلک در کارند تا تو مدرک به کف آری و به کارش نبری...

منبع : دلسوختگان پیام نور

تعداد صفحات : 9

درباره ما
به سایت رسمی انـجمـن علمـی عـلـوم اجـتـماعــی دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل خوش آمدید. چنانچه تمایل به نویسندگی در سایت را دارید حتما از بخش ارتباط با ما اعلام کنید. راستی در نظر سنجی سایت هم شرکت کنید. سپاسگزایم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    علاقه مند به برگزاری کدام یک از برنامه های زیر توسط انجمن علمی علوم اجتماعی می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 478
  • بازدید کلی : 5,433
  • کدهای اختصاصی